Některá jídla pomohou vrátit hormony zpět do normálu.

 http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/zelenina2.jpg

 

Selhání hormonálního pozadí v těle nepříznivě ovlivňuje duševní i fyzický stav člověka. Zdravá strava pomůže vyrovnat hormony, je jen důležité vědět, jaké potraviny jíst. 

Avokádo 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/avocado.jpg

Avokádo má příznivý účinek na hladinu hormonů u žen díky vysoké koncentraci beta-sitosterolu. Toto ovoce také normalizuje menstruační cyklus a snižuje jeho příznaky. 

 

Brokolice 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/brocolice.png

 Konzumací této zeleniny můžete normalizovat hladinu estrogenu a zmírnit stav předmenstruačního syndromu. Kromě toho obsahuje hodně vápníku. 

 

Quinoa 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/quinoa2.jpg

Produkt je velkým přínosem pro hubnutí, protože je přírodním zdrojem vlákniny a bílkovin. Obsahuje komplexní sacharidy, takže dokáže kontrolovat hladinu inzulínu v krvi. 

 

Ořechy 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/orechy.jpg

Ořechy, stejně jako semena, jsou pro člověka velmi užitečné. Mandle pomáhají normalizovat hladinu cholesterolu v krvi a mají pozitivní vliv na endokrinní systém. Polyfenoly ve vlašských ořechách pomáhají podporovat funkci srdce. 

 

Losos

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/losos.jpg

 Omega-3 mastné kyseliny a rybí olej jsou prospěšné pro ženy. Měly by být zahrnuty do vaší stravy nejméně dvakrát týdně. 

 

Granátové jablko

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/Granat.png

 Tento chutný a zdravý produkt obsahuje vysokou koncentraci antioxidantů, které pomáhají blokovat přebytek estrogenu a podporují dobré zdraví. Pokud pravidelně konzumujete granátové jablko, můžete normalizovat hladinu hormonů. 

 

Zelená listová zelenina 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/zelenina-vitamin-K-brokolice.jpg

Zelená listová zelenina má vysoký obsah antioxidantů. Pomáhají udržovat hladinu hormonů a zabraňují nástupu různých zánětlivých procesů. Listová zelenina vám pomůže snadno se vypořádat se stresem a obsahuje vysoký obsah železa i vlákniny. 

 

Lněná semínka 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/len%20sem.jpg

Semena mají vysoký obsah vlákniny, antioxidantů a omega-3 mastných kyselin. Díky obsaženým fytoestrogenům může lněné semínko pomoci zmírnit příznaky menstruačního cyklu. Každá žena by měla do své stravy zahrnout lněná semínka a poté se bude cítit mnohem lépe. 

 

Kurkuma 

http://mirazood3.sweb.cz/Pomocne/kurkuma.jpg

Pravidelnou konzumací kurkumy lze zmírnit záněty, stejně jako menstruační bolesti a bolesti artritidy. Tento doplněk pomáhá posilovat imunitní systém a odolávat různým infekcím. Kurkuma mimo jiné pomůže normalizovat hladinu hormonů v krvi.